uppdat

Jösses. När jag hade postat förra inlägget så insåg jag att det ju faktiskt har hänt en hel del idag. Uppdatering kräfvdes! För det första var vi uppe tidigt och såg 090909090909. Bara där var dagen biff. Och en sak lyckades jag handla, eller rättare sagt två. Mina favvokoppar som jag trodde var ur sortiment hittade jag i en affär och var tvungen att köpa. Ja det är det där med mammaledighet och stadsvankande. Illa för privatekonomin. Låt säga att Set bjussade av sina barnbidragspengar. Hans mamma måste ändå vara hemma var dag med honom och således dricka kaffe. Ur fina koppar. OCH så har min sticksäsong börjat idag tjing! En styck tröja skall stickas till Settanspettanskvättan. Hoppas det blir av. Jag har försökt en gång innan men kom bara ett bakstycke innan jag tröttnade. Nu ska jag göra den mindre och då förhoppningsvis fullfölja. Det var bara det jag ville tillägga. God natt då.


Kommentarer:
Postat av: Kristin

Jag tänkte ställa klockan lagom till att se 090909090909 men sen skrattade jag åt mig själv jättemycket och skakade på huvudet. Förresten har jag aldrig sett att man kan kolla hur många inlägg man skrivit men nu såg jag! Jag är 25 inlägg från 1000!

Postat av: erika

what?! Jag har väl bloggat i flera år längre än du? Skandal!

2009-09-10 @ 10:14:05
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Erika H

Nu har du verkligen blivit en helylle-mamma. Eller kanske jag ska vänta med att säga det tills tröjan är klar?

2009-09-10 @ 17:17:06
Postat av: erika

hehe, bäst å vänta..

2009-09-10 @ 17:45:39
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits