Bilder från Öland



Jösses, är inte helt återställd efter kaffekalaset i helgen men det går väl på rätt håll. Steg upp nio och gick till sjukhuset idag för att göra lapptest. Min rygg är just nu alldeles stram av tejp som ska sitta där tills på torsdag. Sjukt störigt. Har dessutom fått två munblåsor idag och mitt ena öga har drabbats av Edenrydsyndromet, dvs det blir kallt i det som om det blåser en kall liten vind i det hela tiden. Det hade kunnat vara bättre, om man säger så. Men skit i det nu. Set sov från ett till halv fyra i eftermiddags. Tror han sov bort sin förkylning, eller åtminstone hoppas jag på det. Under tiden virkade jag klart katten som jag började på när vi åkte bil till Öland i fredags. Eller, alla delarna vikrade jag klart under resans gång. Idag sydde jag ihopa den och virkade en halsduk. Nu ska jag bara fixa ögon och en nos, sen kan ni få se den. Så då är det väl bara att ta tag i alla andra projekt som ligger och väntar på att bli klara. Morgondagens utfärdsmål: Panduro!

Dagens fir: min bästa mamma fyller år! Pompa och ståt! Grattis!



Kommentarer:
Postat av: mamo

så rara bilder o ord o tack till söta Clary för hälsningen i går

2010-04-28 @ 07:34:14
Postat av: Helena

Stort grattis till mor Berit som också förgyllde Ölandshelgen!

Funderar starkt på att också jag gå och sova igen lite från den. Håller med om kaffechocken. Riktigt svårt att hålla sig ifrån kaffeautomaten på jobbet. Snart kommer mina gruppbilder också, med alla!

2010-04-28 @ 21:35:15
Postat av: Erika H

Tusan! Där skulle man ju ha suttit. I solen på trappan... mmm... hoppas att du kommit över kaffechocken nu och att lapparna på ryggen inte kliar. Huphup!

2010-04-29 @ 05:23:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits