grytskåp

Nu är tiden för grytslammer här. Öppna skåp och hålla på. Men det gäller att se opp, han drar sig inte för att öppna spisluckan. Extra bra att vi inte har barnlås på den.

 

Idag har jag varit en extra snäll mamma och köpt en ny leksak till Set. Jag låtsas som att det är en niomånadespresent men egentligen är det en åkabilpresent. Vi drar till Öland imorgon mitt på dan och för att stå ut hela vägen ska han få titta på denna present som till och med låter om man trycker på knappar. Det är Sets första ljudleksak. Hoppas han gillar den! Jag köpte även en kazoo för tio spänn, bara för att den var lila. Jag fullkomligt ÄLSKAR leksaksaffärer. Vill ha allt däri. Obs: inte den där danska kedjan. Där finns mest bara skit.


Kommer hem på söndag igen så until then..

Kommentarer:
Postat av: Linnéa

vart har du köpt den söta bodyn? jag har letat efter en liknande men har bara hittat en som bara gick upp till stl 74 och jag behöver en i 80.

Postat av: erika

oj ingen aning, detta är arvegods och antagligen stl 74. Set är så pytteliten, serdu. :)

2010-04-23 @ 11:10:50
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Erika H

Ha det så kul på Öland!

2010-04-26 @ 00:05:26
Postat av: kari

Och tänk att ni bara haft 9 + 9 månader på er att fixa det där med ugnsluckan och ändå inte kommit till skott. Heja!

2010-05-03 @ 11:19:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits