Gungorna del 2

Så, det var mulet och grått och kallt idag. Det betyder att det inte är så många barn på lekplatsen, vilket i sin tur betyder att Set har chans på att gunga tänkte jag när vi gick mot lekplatsen vid konsthallen innan. Kom dit och mycket riktigt, bara två andra barn på stället. En av dessa gungade såklart i den enda bebisgungan. Aja, snart blir den ledig tänkte jag och lekte lite med Set i sanden. Mycket riktigt, den blev ledig, och jag började så smått packa ihop Set för färd mot gungan.

 

Alltså: skoja min doja om inte en annan nykomling hinner före. Ungen var dock säkert fyra år så jag antog att hon skulle till de stora gungorna. Men icke. Fram plockar hon sina två gosedjur!! Och sätter dessa i gungan!! Alltså Alltså.

 

Vi gick till förorten istället, till värsta fullekplatsen vid Persborg. Skralltig lekplats som säkert inte renoverats sedan typ -92 eller så. Se bild ovan. Gungorna var lediga. Hela lekplatsen faktiskt. Men jag vet inte, känns ändå som att det blir en FAIL på den va?


Kommentarer:
Postat av: Mirijam

När Alfie kommer ner nästa gång kan vi vara era privata gungvakter! Ingen vågar sig nära kamphunden.

Postat av: Jonasrebekka

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-02-17 @ 12:32:40
URL: http://jonasrebekka.blog24h.com
Postat av: Jonasrebekka

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-02-17 @ 12:32:49
URL: http://jonasrebekka.blog24h.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits