igår, idag



Igår kvällsprommade jag, Marika, Martina, James och Evert i två timmar. Det var en lång promenad. Idag prommade jag och Set till en park. Där åt vi äpple. Jag hade på mig en tight randig klänning och hela dagen speglade jag mig i skyltfönster och insåg att HERREGUD det är dags att träna bort den här mammamagen. Alltså, snart kommer folk att tro att jag är gravid igen. Buhu. Så därför har jag ätit en morot till kvällsmat. Dör lite av hunger men ska det va så ska det va. Min rygg är förresten ett stort klet efter att jag tog bort tejpen. Längtar tills imorgon när jag får skrubba den ordentligt. Imorgon är det även fredagskryss och fredagstriss, och som bonus på kalaset kommer Bea på besök! Då ska vi äta Italiensk glass, tex. Eller alltså.. Fasen med. Får skaffa en heltäckande burkabaddräkt till sommaren. Det blir ur-tjusigt. Glad valborg!

Kommentarer:
Postat av: kari

En underbart söt liten ynk är vad han är den där Set.

2010-04-30 @ 13:31:50
Postat av: valborg

apsilut Kari, men ser också piggare ut än i helgen, värre är det med hans mormor

2010-04-30 @ 16:38:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits