Hallå igen augusti

Drakset och hans föräldrar åkte till landet häromdan. Vi tittade på en gård vi drömt om. Den var inget att ha. Nu drömmer vi vidare om en annan. Vi ska kolla på den på onsdag. Synd att vi varken har jobb eller pengar bara, så att vi ändå inte kan köpa den. Men! En bra sak! Jag vann på postkodlottot! Woho! Förvisso bara 150 kr, men i vinstmailet stod det att jag inte skulle vara ledsen för små vinster banar väg för de stora. Haha. De lär ju haft en och annan sånhär kund innan.


Kommentarer:
Postat av: Kristin

Hahahaha! Hon var rolig! Henrik vann 250 kr på oddset häromdagen. Det betydde festivalmat för min del.

Postat av: Andrea

Hej, allt bra? :)

2010-08-25 @ 12:46:15
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: maja

hahahahaha jag har tittat på alla dålig förlorare-klipp jag kunde hitta på youtube nu och det är nog mitt nya favoritnöje

2010-09-07 @ 22:52:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits