Inlägg nr 1000!



Det var min tur att gå upp med Set så vid tiosnåret lämnade vi sovgänget och stack vi till plaskisen. Set badade frivilligt för första gången, det var så varmt nämligen. Sen somnade han och jag läste i min bok. Lite senare under dagen skulle hela familjen ut på promenad och i väntan på hissen öppnade jag brevinkastet för att se hur katterna beter sig när vi inte är hemma. De satt mest och stirrade på dörren.



Vi gick till parken igen men denna gång kollade vi på djuren i Arken. Set gillade kaninerna bäst.



Och så är det så att när man ger blod får man en presentkupong på 50 kr. Den kan man hämta ut i lite olika affärer, bland annat på Claes Ohlsson. Och så är det även så att lampan i vår hiss är heltrasig och ingen bemödar sig med att laga den (hej Möllevången) och så åker vi där i beckmörker var gång vi ska hem eller iväg. Erik rådde på bot. Igår lämnade han blod och som belöning köpte han idag en keps med lyse för 50 kr. Han älskar den. Set med. Jag tycker nog att den är "ful men funktionell". Thats it. Sen åkte jag till Helena och fick god mat, tack för det. Sen åkte jag hem i värsta regnet och cyklade genom stan i VÄRSTA regnet. Boy vad jag var blöt när jag kom hem. Hejdå.

Kommentarer:
Postat av: marika

alltså den där kattbilden var världens finaste! Kaninerna också. Du är så grym på att fota djur.

2010-08-13 @ 09:12:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits