Om mjölkproduktion

Idag köpte jag en ny amningsBH, en svart. Den jag haft mest innan är vit och således nu grå/rosa/sliten/ful. Så för Eriks skull köpte jag en ny, en svart. Han har hatat den förra så länge. Det fick vara nog. Iallafall gick jag till Mobilia med Set i selen. Bara det var skitjobbigt. Han är tung, vår unge. I affären sov han såklart så jag fick köpa på känn utan att prova. Man kan ju alltid byta. Kom hem, kopplade loss Set och den fula slitna BH:n, gav Set lite mat och kopplade sedan på den nya. Och ja, den passade väl ganska bra, tänkte jag, och drog bort prislappen. Sjukt nöjd, hittar sällan eller aldrig BH:ar som passar bra.

Alltså: hur dum får man bli. Ser ni mitt FAIL? Man kan ju inte just precis MATA ungen och sen prova och tro att det passar! Gah. Det tog inte mer än en kvart och så hade den blivit för liten. Mjölk produceras snabbt serni. ÅÅh. Nu får jag gå runt med värsta dubbelbrösten. Kan ju inte lämna tillbaka den nu när jag dragit bort prislappen. Så: FAIL.

Bea, du kan få låna den sen.

Buhu.

Snyft.

OBS: det blir alltså INGEN bild idag. Så det så.

PS: LÄR ju använda den slitna vita imorgon.

Kommentarer:
Postat av: Marika

åååå, staaaackars dig erika. fan vad trist!

2010-02-05 @ 09:40:44
Postat av: Helena

Hohoho! Mer såna inlägg, skrattar högt!

2010-02-05 @ 11:14:02
Postat av: kari

Men om tre månader lär den ju passa, och bara för att det finns en liten hake att öppna så måste man ju inte göra det, utan kan använda den helt som vanligt...

2010-02-05 @ 19:18:17
Postat av: Erika H

HAHAHAHA! Tur att Kari tänker ett steg längre, fast jag vet inte om det känns så sexigt att ha en amnings-bh när man inte längre ammar.

2010-02-06 @ 16:18:50
Postat av: Didrikmonika

Really interesting site, thank my friends, have advised.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits