Det sämsta

Det sämsta med barn är att de tar sönder ens nyaste och finaste bok. Bara sådär. Järnspikar. Han ska aldrig mer få läsa den, det är då ett som är säkert. Grrrrr.

 

Igår var vi på kalas hos Olof och Matilda och Lilly. Olof fyllde år. Som vanligt blev det spel och snack och sent. Jag tror det har att göra med att Lilly också finns, det känns liksom inte lika farligt att vara uppe sent om man är det med en annan småbarnsfamilj. Jag tror vi somnade halv fyra. Set vaknade vid åtta. Man skulle kunna säga som så att tröttheten råder i hemmet. Och jag som ska på konsert ikväll. Nä men en kopp kaffe kanske?


Kommentarer:
Postat av: Martina

Kan glädja dig att med att jag också kommer vara zombiefierad i afton. Dock kommer jag inte säga järnspikar för det.

2010-01-21 @ 14:35:31
Postat av: mamo

...kom hem o kolla i vår bokhylla...vissa svahnbarn har också orsakat en del tejpremsor i böckerna;-)

2010-01-21 @ 15:09:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits