Filmtajm

Jag fick ett erbjudande av mamma att gå med i Lovefilm gratis i två månader. Tänkte testa. Det verkar helt bra, det finns sjukt många filmer att välja bland. Problemet är väl mest att jag har sett så många redan. Jag måste ha lagt en förmögenhet på Biograf Spegeln, samt en förmögenhet till på hyrfilm i början av tvåtusentalet. Och så satt jag ju faktiskt med i styrelsen för Sölvesborgs Filmstudio ett tag. Har aldrig riktigt tänkt på det men film är nog ett ganska stort intresse för mig. Märkligt att inse det efter alla år. Nå, bäst med Lovefilm: Jag får äntligen bestämma själv vilka filmer jag vill se och slipper se BARA en massa killfilmer om krig och ack-tjonn och komedier med töntig killhumor som det blir för att Erik providar med film i detta hushåll, och har så gjort nu i fem år. Well Erik, no more! Mohaha. Har än så länge drygt 40 filmer på kö så jag lär ju behöva vara med där i ca 300 år. Filmer på kö är tex denna:

och tex denna:


och tex denna:



Kommentarer:
Postat av: ma

jag inser att du får tipsa mig om bra filmer...jag har snart sett alla franska och kinesiska..

2010-01-29 @ 09:32:13
Postat av: Helena

Vill också se! Men vi kan ju börja med att du gör en första koll och sedan tipsar om de sevärda!

2010-01-29 @ 09:48:24
Postat av: kari

Ja, den där första verkar bra enl sydsvenskan i alla fall. Och P1. Hade jag gärna sett. Men, när ska vi se HP6?

2010-01-29 @ 22:19:01
Postat av: erika

den finns att beställa, frågan är väl mest när vi ska boka in den.

Postat av: kari

den 12:e?

2010-01-30 @ 12:39:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits