kameralös

Var på bröllop i helgen, i Skillinge. Fy fanken så kallt det var. Första regniga dagen på hela sommaren, tolv grader och blåst. Tur att bröllopet i sig var så fint och bra så att det vägde upp. Åkte hem till Set vid tolv, fick direkt värma mig med en kopp kaffe och varma strumpor. Härligt. Nå, jag glömde alltså min kamera på Clary-hill. Det betyder att jag måste visa gamla bilder denna veckan för jag får inte tillbaka den förrän till helgen. Först ut: Rolig ettåringskropp på badstranden vid Vårhallarna utanför Simrishamn.


 

Eller jag vet! Ni får önska en bildvisning så måste jag visa just det. Inte för att ni vet vad jag har för bilder, men om det är något speciellt ni vill se så kan jag kolla om jag har det på bild. Jahoo, kul! Börja önska nu!


Kommentarer:
Postat av: mormor

vill se när set leker med katten och en bild på kusinen J

2010-07-26 @ 19:11:36
Postat av: kari

Uuuuh, jag får genast massa vulgära tankar på märkliga bilder man skulle kunna begära. Men städad som man är, tillika ego, får det bli en önskan på en fin bild på Henny.

2010-07-26 @ 19:23:59
Postat av: Bea

Men Kari! Läsko! Hörni, vi måste ju ta en kusinbild med alla tre tillsammans nån gång!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits