Setett



Världens sötaste ettåring

Tack alla för hälsningar och presenter, det är ju inte klokt vad man lyckas få saker trots att man bara är ett! Vi har firat i tre dagar. Alla mina bortbantade kilon är tillbaka. Höhö. Nä men det är rysligt vad det är gott med tårta alltså. Set har varit totalt uppe i varv, han har kommit in i en störig skrikfas. Jag vet inte om det är att han testar rösten eller testar viljan eller vad men man får skitont i öronen av att umgås med honom. Slutar han inte opp med detta snart får han bo i tvättstugan. Han vill dessutom inte somna på kvällen. Tre kvällar i rad har han inte somnat förrän vid elva. Han bara vrider och vänder på sig i sängen. Nu ska vi köra en kampanj igen. Jag ska sluta amma och Set ska lära sig sova. På lördag ska han ha barnvakt på natten så vi hoppas att vi är klara med kampanjen till dess. För övrigt är han det bästa och sötaste barnet jag känner. Tack och ajöss!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits