Bildkavalkad




Vi åkte såklart till Österlen i torsdags för att hälsa på den allra sötaste lilla John Hugo Svahn. Han var näpen som en liten igelkotte och lät som en liten mus. Jag ville stanna där för alltid.



Här är min finaste present till John. En fågelmobil som är stickad! Otroligt stolt, haha.



På kvällen kom Kaj och Sissel och vi letade efter orkidéer. Hittade även dem. Minns ej vad de hette, man är väl ingen biolog liksom.




Nästa dag blev det sommar. Frukoststund i grönan lund. Sen var det dags för Erik och Lars att bygga stentrappa och flytta en stor sten i trädgården (nu var vi alltså hos Clary, inte Bea, Hasse och John). Erik gillade när traktorn stegrade.



"Sådan herre sådan hund" eller alltså jag menar "sådan far sådan son".

Sist tog vi en cykeltur. Set började tjabba så han fick åka lite i cykelkorgen. Han vägrade posera, ville bara plinga på ringklockan. Sen åkte vi hem och så var helgen slut. Idag skulle vi bada lite i Lomma men det blåste isvindar så vi körde runt och lyssnade på fotboll istället. Tjarå.

Kommentarer:
Postat av: Ebba

Åh vilken fin fågelmobil, åhhh! De måste ha blivit jätteglada, hela familjen :)

Postat av: kari

Men att ni var hos mig och Henny, och att er unge gav sig till att skita på min altan, det valde du att lite diskret utelämna i den här pittoreska bildkavalkaden?

F ö kommer vi nog till Malmö en sväng i morgon. Då kan vi ju ses vet ja!

2010-06-23 @ 19:45:53
Postat av: Malin (Eriks syrra)

Grattis moster Erika! Du har en fin systerson, med rart namn. De andra bilderna var också härliga. Skön försmak till vårt sommarlov på Claryhill som börjar i morgon.



Fast....snälla Erik, sluta ha de där överlurkiga kepsarna!



Karis kommentar är för övrigt obetalbar. Sket Settan på hennes altan? hihihi....

2010-06-23 @ 20:12:02
Postat av: Bea

Vi blev mycket mycket glada för fågelmobilen ja, allihopa! Den är som ett smycke i vårt hem!

2010-06-23 @ 20:26:03
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: erika

Låt mig putta it this way: Tacka fan för att jag glömde ta med kameran! :D (han kissade även på gräsmattan, förresten)

2010-06-23 @ 22:17:58
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits