lekdag

Idag var vi bjudna till Olof, Matilda och Lily för att Set och Lily skulle leka. Det gjorde de i kanske tio minuter innan Lily somnade. Då drack de vuxna kaffe. Set fick sitta bredvid, snuvad på konfekten. När vi skulle cykla hem tog vi omvägen runt kyrkogården, mot Bulltofta, för att Set skulle få sova lite. Han sov i säkert fem minuter innan jag cyklade på ett gupp och han vaknade, snuvad på konfekten. Här ungefär gick Eriks cykel sönder. Set var kall och förbannad. Vi fick börja gå mot macken borta vid gamla Ikea och turligt nog hade de en pump vi kunde låna. Sen var det väldigt långt hem. Speciellt extralångt när det satt en illvrålande klökgråtande bebis bakpå som bara frös och fick motvinden på sig. Han HATADE det. När vi kom hem tog hela familjen ett långt och varmt bad och sen fick han en liten badrock på sig. Då blev han glad och varm igen. Lillskvätt.

 

Hörrni jag såg sista kvarten på du är vad du äter innan och insåg att jag nog är exakt så som hon var som var med. Har kvar gravidmagen, dricker mer och mer kaffe och lever på mackor. Menmenmen jag ÄLSKAR ju mackor. Och kaffe för den delen. Jag antar att om det ska bli nån beach 2010 av detta vrak till kropp får jag väl iallafall börja träna lite. Detta beslut firar jag bestämt med en kopp kaffe och lite choklad. Nu.


Kommentarer:
Postat av: Martina

Vackert att du identifierar dig med Sara Löfgren hahaha

2010-03-05 @ 10:14:50
Postat av: erika

eller hur? haha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits