Skräpmat

Nä maten idag går nog inte till historien som den nyttigaste. Började ganska bra med youghurt och müsli till frukost men förföll sakteliga ju längre mot kväll vi kom. Erik var på anställningsintervju på fantastiska underbara biljobbet. Han ska ha det som så-länge-jobb. Tack tack för det säger jag, nu behöver vi inte svälta och bli hemlösa. Vi möttes upp på stan efteråt och försökte hitta nån bra lunch. Till slut var vi så hungriga att vi gav upp och gick till Max. Erik var nöjd med sin börgare men jag som hade valt en GI-burgare var ganska onöjd. Gillar överlag inte hamburgare, serni. Det roligaste var dock att Set hamnade så himla långt nere där han satt i sin stol. Haha. Fnissade hela måltiden.

 

Sen kom vi hem och lagade plättar/pannkakor med socker på. För det är så gott att få. Och som om det inte vore nog så bakade vi kanelisar späckade med mandelmassa. Behöver jag tillägga att jag just nu känner mig ungefär som jag tänker mig att Solkungen, Ludwig XIV, kände sig när han var som ruttnast?

 

Men boy, de vars goda - bullarna.


Kommentarer:
Postat av: marika

1. Hahaha Set ser verkligen ut att tillhöra er familj på bilden. Med scarfen..

2. guuuuuud vad bullarna ser fina ut!

2010-03-20 @ 00:58:33
Postat av: josefin

Vi (oskar) gjorde också kanelbullar med mandelmassa häromdagen. Det blir så himla mycket lyxigare! gott gott.

Postat av: Eldarhedda

Lots of great info, keep up the good work!

2011-05-30 @ 08:05:11
URL: http://eldarhedda.blog-howto.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits