Vår

Idag kom våren! Äntligen kunde vi leka i parken! Set tyckte det var sådär kul, men det ska nog ta sig. Det enda han vet är ju att åka vagn i slask och blask. Vänta bara min unge, snart ska du få kissa fritt precis som alla de andra hundarna. Jag tappade min vante men turligt nog hade någon hittat den och satt den på en stolpe. Phew. Sen gick vi till Emmaus där jag hittade en liten träelefant på hjul till Set samt en porslinsclown som var döfin. Jag vet, det låter fult, men jag lovar att den var fin. Jag kan tyvärr inte visa den för bara tre minuter efter att jag plockat den kastade Set den i golvet så den gick alldeles sönder. Det bidde alltså ingen clowny till mig. Fick en kopp med fjärilar istället. Jag blev lika glad för det. Tur.


Kommentarer:
Postat av: mirijam

Så söt bild! När jag ser er i "min" park så blir jag påmind om ett pris som vissa supermodiga mäniskor skulle få om dom gick ner i en viss skräck-källare.

Ringer det några klockor?

Postat av: Martina

Settan är svinlik Erik på den här bilden.

2010-03-18 @ 21:05:02
Postat av: erika

Hm.. nä det ringer inga klockor.. tumdidumdidum



Martina: nå, kanske över ögonen. Kinderna är allt mina!

2010-03-18 @ 23:38:28
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fint och vårigt ni har det! Här är det fullt med snö överallt, is och kallt vårvatten på alla gator och gångvägar, går knappt att gå ut, botten!

Trevlig fredag.

2010-03-19 @ 09:13:02
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Malin (Eriks syrra)

Hahaha, settan ser precis ut som Erik. De har till och med samma poserarmin; "om jag rynkar ögonbrynen och ser lite svår ut så kanske jag ser ut som James Dean"-liksom. Fast sen Erik blev pappa, har han lagt ner den minen för att bara se lycklig ut. Kram på er.

2010-03-19 @ 17:52:57
Postat av: erika

haha jag vet exakt vilken min du menar men nej, den har han alltså inte lagt av med. Den kommer dock oftast fram när han har klippt sig eller rakat skägget eller ska fotas eller är naken på överkroppen eller borstar tänderna eller tittar sig i spegeln eller eller eller. Alltså JÄMT. :D

2010-03-19 @ 19:25:46
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: pelleosus

blåsippan ute i backarna står....åh vilken underbar vårbild..finare ståndare får man leta efter...eller är det en majblomma?!!!?

2010-03-19 @ 21:13:52
Postat av: pelleossu

eftersom vi har kommenterat och det blir så tjatigt när man gör det igen för att man tror att den inte "fastnat" så säger vi bara...blåsippan ute i backarna står....vad tror ni att vi skrev mer? haa...

2010-03-19 @ 21:27:00
Postat av: pelleosus

nu är det tredje gången gillt...nu säger vi bara "Hej!"

2010-03-19 @ 21:29:05
Postat av: erika

Hej Hej! :D

2010-03-19 @ 22:12:01
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits