Det är så jag säger det





Finns det något jag är bra på så är det bannemig att njuta av solen. Och att göra god marinad. Har nya solglajjor förresten, de enda som passade att ha glasögon under. De är inte så snygga och inte var det nå fint ljus i dem heller. Men de får duga. Kan inte tänka på något annat än Johan Glans "Här har vi en tjej som heter Duga" när jag skriver eller säger duga. Johan Glans är roligast i världen. Ja så var det med det. Imorgon skulle vi gått till BVC på tiomånaderskontroll men doktorn kunde inte så det blir nästa vecka istället. På tal om ingenting läser jag Ur vulkanens mun just nu. Någon som har läst den? Rätt mycket ångest just nu. Härligt. Erik har fått mer jobb nu så jag håller tummarna för lite inkomst. Behöver köpa en baddräkt och nya brallor. Alla jag har är antingen för små eller trasiga. Attans. Nå, håll tummarna för sol imorgon igen!

Kommentarer:
Postat av: Malin (Eriks syrra)

Usch, jag har också läst den. Tyvärr mycket igenkänning, men jag är ju också nyskild. När du läst klart,kan vi väl diskutera slutet?



Förresten tycker jag att du, förutom att njuta av solen, även är bra på att fotografera kött och tulpaner.

2010-05-18 @ 23:57:10
Postat av: Clary

Jag har också läst den och vill gärna diskutera trots att jag inte är nyskild precis.Hoppas du inte känner ingen nånting.

2010-05-19 @ 10:55:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits