Öppet brev till Herrn

Femte maj 2009

 

Femte maj 2008

 

Femte maj 2008

 

Femte maj 2008

 

Femte maj 2007

 

Jo alltså, Gud, nu har det sett ut såhär den femte maj i minst tre år. En dag har du på dig. EN. Sen säger vi att det är sommar. Ok? Imorgon kommer Kaj och Sissel på middag och har vi riktigt mycket tur kan Gud ta en hint och då blir det grillning. HÅLL TUMMARNA.

 

Inatt kör vi "sova utan att amma"-kampanj igen. Stackars Erik och stackars Set. Själv ska jag sova gott i vardagsrummet, mohahaha. Eller kommer jag att ligga vaken och ha ångest över att min bebis gråter hysteriskt.. Nå. Det är för allas bästa. Om några dagar kommer förhoppningsvis alla vara utsövda varje natt. Ha ha ha. Tänk när den tiden kommer, den när man får sova en hel natt utan att vakna en enda gång. Nu känner jag mig som en sån där "ja vänta ni bara"-typ och lite så är det nog. Ni utan ungar: NJUT.


Kommentarer:
Postat av: mirijam

SIR YES SIR!



Sticker hem och njutsover nu, iallafall sex timmar, sen är det tvättid. Alla ni med rena kläder: NJUT.



Tack för senast förresten, najs! Vi får göra om det utan stress någon gång?



Och ja: heja sommaren! men den kanske blir bästa sommaren ever när den väl kommer? Vi säger så.

Postat av: isabelle

paniknjuter och ignorerar foglossning och allmän tjockishet som gör att jag ändå vaknar varje gång jag måste flytta mig lite i sängen. ååh.

2010-05-04 @ 09:56:48
URL: http://isabelle.svartvit.com/blog
Postat av: Martina

Jävla grann tax där på första bilden

2010-05-04 @ 14:12:08
Postat av: Helena

...och så blev det regn....Bättre tur en annan dag!

2010-05-04 @ 19:16:04
Postat av: Marika

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article863577/Sommaren-kom-i-april.html

2010-05-04 @ 20:06:42
Postat av: Lilian

Du kommer att ha ångest. Men om några dar...jäsiken vad ni kommer att sova gött alla tre. Jag håller tummarna, för ammningsstopp och sommarhopp!

2010-05-04 @ 22:37:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits