mås, möss, mössor

Sprang på en mås när vi lunchade på gamla kyrkogården. Dagar som denna vill man aldrig nånsin flytta från Malmö. Älskade Malmö. Set fick en ballong på donkan, trots att både jag och Erik är extremt emot sådant. Han blev glad, trots att vi valde en brun.

 

Sen sprang vi på familjen Ekström/Rosenberg på Hemköp. De skulle käka torsk. Vi skulle käka köttfärslimpa, vilket vi också gjorde. Klockan halv elva. Jag har bestämt att det är sommarlov nu så då ruckar vi lite på rutinerna. Kom hem vid halv sju tex, trots att Set brukar äta klockan fem, och sådana saker. Snart har Erik varit utan inkomst i ett helt år. Jag fattar inte hur vi har överlevt. Min inkomst är ca 7000 i månaden och bara hyran är på samma summa. Men vi har ju faktiskt överlevt. Och det är gått bra. Tänk vad man kan. Imorgon ska Bea komma hit och så ska "tjejerna" [insert kräkljud här] se Sex and the City på bio. Det ska bli najs. Och antagligen lite bajs, den lär vara rätt dålig. Spelar ingen roll så länge det blir EBÖ (efter-bio-öl). Adjödå.


Kommentarer:
Postat av: Helena

Försökte återberätta om innehållsförteckningen när jag kom hem, men tror det krävs ett blogginlägg faktiskt! Var det kräkmedel i eller fick jag ta del av Eriks gamla bakterier eller hör sånt ihop med förkylning nuförtiden?

2010-05-29 @ 14:10:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits