re-inventing

James led lite av den VÄLDIGT blöta promenaden tidigare idag.

 

Jo alltså det var som så att Erik skulle iväg ikväll, så jag fick ett kexchoklad som tröst och så satte jag mig för att titta på skräpteve. Det tog väl inte mer än tio minuter innan det ringde på mobilen: "Hej det är Erik, jag hade visst tittat fel - det var imorgon jag skulle dit". Så kom han hem igen och jag kände mig lite snopen. Det var ju min ensam hemma-kväll. Nu kändes det bara lite fjantigt att sitta där med kexchoklad när Erik satt vid sin dator och glodde. Jag tog saken i egna händer och gav mig ut och sprang! Sprang! Eller iallafall lättlubbade lite, men ändå! Har inte hänt sen nån gång på hösten -08. Det var fantastiskt härligt. Kondisen har jag efter alla barnvagnspromenader så det var väl mest farten som failade. Det gjorde inte så mycket. Var ute en halvtimme. Åh. Snart igen, sa jag till mig själv, snart igen!

 

PS: det var helt varmt och dimmigt. Nu kommer den - våren!

 

/Hög på endorfiner


Kommentarer:
Postat av: Akselnicole

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits