om dagar

I onsdags drog jag och Set ut till dessa godbitarna på långweekend. Hehe, kolla även Beas version av utflykten. Vi hälsade på Kari och Henny och sydde pyjamas till Set och gick promenad i Bäckhalladalen och lite till. På fredagen kom Erik efter en hård vecka på det nya jobbet. Vi var kvar tills igår när vi kom hem igen. Ny vecka, nya dagar. Murre håller på att bli sjuk igen bara för att vi inte haft tid och råd att köpa ny specialmat så imorgon ska jag och Set traska bort till Djursjukhuset och fixa mat till katten för våra sista slantar. Aldrig får man vara glad, som mamma skulle sagt. Fast även lagt till; jaja, det ordnar sig.

 

Jag läser Ajvides nya och den är spännande så adjö för denna gång.


PS: Sets nya grej, att dansa. Jösses som han dansar. Hit och dit hit och dit hela hela tiden. UltraGÖLL.

Kommentarer:
Postat av: Clary

Jag vill se Set dansa hit och dit. Så........kom tillbaka. Ta med Murre så ska han få rehabiliteting.

Postat av: sus

jag vill också se Set dansa hit och dit och så vill jag träffa John nån gång, han är ju jättefin med randig mössa och runda kinder!

2010-11-11 @ 23:23:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits