Om skidor

Det där om huruvida jag var lik Set och sådär, tror det blir nej där va?

 

Idag var världens slöaste dag. Vi steg förvisso upp vanlig tid, vid åtta, och åt frukost och sådär men efter ha satt igång en tvätt gick iallafall mina ögon i kors så vid elva gick vi och la oss igen. Setting sov skeetalänge så inte förrän tre hade vi fått i oss lunch och kunde komma ut. Då var det nästan mörkt. Vi drog till Bellevuebiblioteket och lattjade med böcker och sen handlade vi middag och sen var det kväll. Jösses.

 

Imorgon händer det desto mer. Först ska vi på barnteater (!!). Jag har väldigt svårt för teater överlag men tänker att barnteater kanske är mindre jobbigt. Den varar bara en halvtimme och är för barn från 0-4 år så hur jobbigt kan det bli liksom. Sen åker vi hem till föräldrarna där vi spenderar helgen tillsammans med föräldrarna, Bea och lillJohn samt Kari och Henny. Det blir nog gött, för på lördag börjar VINTERSTUDION!!! Då ska man vara hemma i Edenryd och typ tex äta rostade mackor och dricka Oboy och tycka att pappa är dötradig som ska kolla skidor hela tiden. Nu är vi dock vuxna så nu kommer vi äta yoghurt med nyttig müsli och dricka kaffe och tycka att det är sketakul att kolla på skidor hela tiden. Till våra barns förtret. Mohahahahaaaaaa. Vuxenhet - barnhet 1-0.


Kommentarer:
Postat av: Bea

Ni är ju visst lika ju! Bara att Spätty inte har fått lika mycket god mat... :) Men det var mig en rälig tunga du har, yaiks.

Jag har sett fram emot vinterstudion ända sedan OS slutade i vintras! Hoppas jag inte ljög för dig bara, bäst att dubbelkolla så att det verkligen är på lördag...

Postat av: erika

Jag har kollat, det ÄR!



Tungan ja, värsta ko-tungan. Som om jag skulle till att slicka på en saltsten liksom.

2010-11-18 @ 23:25:54
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: maja

om det där med barnteater var nåt att ha råkar en kompis till mig ha fribiljetter till den utsålda vännerna i kungskogen-föreställnignen på palladium imorgon. han ska sköta ljudet eller nåt. kanske är för lite större barn dock

2010-11-22 @ 00:16:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits