vagn

Jag gick förbi en förskola som hade loppis idag. De sålde ut sina egna grejer och hade två dubbelvagnar som de ville bli av med. Tänkte att det kunde vara bra att ha en sådan så jag slog till på den ena. 75 pix. Som hittat! Den är dessutom precis så liten och smäcker som perlan. Sen har den inget tak för regniga dagar, men som barnfraktare till dagis och för korta promenader vackra solskensdagar kommer den vara galant. Josefin hade bra invändningar kring vagn för syskon så jag har backat lite vad gäller ståplatta. Får helt enkelt fundera vidare på hur vi ska ha det.

 

Helgen spenderade vi som sagt hos föräldrarna i Edenryd, efter en barnteater. Teatern tyckte Set var kul ca 5 minuter, sen tog tålamodet slut. Edenryd älskade han. Jag med. En extra härlig helg. Dessutom var det boksläppskalas för en bok Bea illustrerat. Det är bara lur heter den och kan läsas om här.

 

Något annat som har hänt idag är att jag har bakat småkakor. Det var ungefär första gången på tio år. Så alltså en stor nyhet. Det var allt. Hej då.


Kommentarer:
Postat av: Helena

Tycker du ska baka småkakor oftare. När jag kommer på besök! De var mycket smarriga!

2010-11-24 @ 08:16:21
Postat av: Bea

Vilken slags? Smart med vagnen, hade de inte fler roliga förskolegrejer du kunde slagit till på? Vilken fsk var det?

Postat av: erika

muskotsnitt. Nä det var mest annars bara gammalt skräp. Dessutom mörkt och dåligt väder så jag såg knappt något. De hade den liksom utomhus i regnet.. Eller alltså i en portgång. Vet inte vad den heter men den ligger på Hörbygatan. Dvs nästan där där trädgårdstomten bor. :D

2010-11-24 @ 10:48:16
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Ida-Sofia

Härligt att du göra reklam för boken! :) Din mamma är en riktig storsäljare och har fått iväg massor med böcker! Min syster har några exemplar hemma hos sig i Malmö ifall du vet någon Malmöbo som kan vara intresserad.

2010-11-24 @ 21:16:52
URL: http://www.lurforlaget.se
Postat av: Kristin

Kanske nåt man ska köpa in till bibblan? Jag gillar ju att främja nya okända författare!

2010-11-24 @ 22:08:41
URL: http://kristinosterberg.blogspot.com
Postat av: erika

ja absolut, den är jättefin!

2010-11-24 @ 22:26:03
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits