bakom solglajorna kan han vara sig själv

Sets nya fäbless är solglasögon. Han känner sig liiiide ball när har får på sig dem och ska kolla i spegeln och hålla på. Jo Erik var på den tredje intervjun idag till ett jobb. Först var de fem st utsållade på första intervjun. På andra intervjun var de tre kvar. Nu är det Erik och en till som det står mellan. Han får veta på tisdag hur det har gått. Vi håller tummar och tår. Går det bra ska vi inreda barnrum i verkstaden. Går det dåligt ska vi bli hemlösa och bo där borta i ödeparken vid Värnhem. Set får bo hos någon fosterfamilj och nya ungen kommer bli injicerad med knark dagarna i ända.

 

Skämt och sido. Det finns en backupp så jag tror inte vi sitter på pottan totalt. Jag har dessutom hittat ett nytt hus jag vill ha så we better bli rika snart. Så att livet kan börja liksom. Jag behöver tex en gravidbaddräkt. Min bästa baddräkt är på tok för liten för att skutta runt på vattengympa med. Det börjar bli pinsamt. Vattengympan är annars underbar. Skulle kunna gå på sådan var dag om jag finge. Men det finge jag icke.

 

Imorgon kommer Bea och lillgrisen. Då ska jag förära honom en bild här i bloggen. Han fick ju inte vara med sist. Det var inte för att han är inte är sötast i världen utan för att han är för liten. Han bara söver och söver. Nå. Until then.


Kommentarer:
Postat av: Erika H

Vänta nu lite... behöver du en gravididetsbadräkt? Har jag missat nåt nu eller? Gravid igen? :)



Och så håller vi tummarna för Erik! Set verkar ju trivas rätt bra hos er så det skulle ju vara lite tradigt att sätta pågen i fosterhem såklart.

2010-09-30 @ 15:30:36
Postat av: erika

Erika kolla Eriks födelsedagsinlägg! :)

Postat av: Erika H

WOW! Grattis! Så underbart härligt med ett småsyskon. Men jag undrar, hur sjutton förtränger man smärtan av att trycka ut ett knyte tillräckligt mycket för att trycka ut ytterligare ett?

2010-10-01 @ 04:50:14
Postat av: erika

haha tro det eller ej men det går. Nu ser jag fram emot hur det ska gå med nästa liksom, kunde man väl aldrig tro för ett år sedan. Det tog nog ett år eller så och sen bara: naaae ska vi inte ha en till ändå.. :D

2010-10-01 @ 10:09:48
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Jennie

hehe jag förstod att det skulle bli tight, men det är ju kul för det är ju supernära! ser fram emot öppna förskolan häng om nu en av oss hinner till bb före den andre:) Men en veckas skillnad..hihi kul!!

2010-10-03 @ 17:38:32
URL: http://salmiakatfolket.blogspot.com
Postat av: erika

jaaaa, jag behöver någon som drar med mig till ÖF, är sjukt dålig på att komma dit ensam. Vet inte men jag känner mig så fånig när man ändå bara sitter och leker med sitt egna barn. Då kan man ju lika gärna vara hemma liksom. Men som sagt; GÖTT!

2010-10-03 @ 21:01:53
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits