Livet och sånt




Världens sötaste barn, vilken tur att just vi fick dem! Vi har varit bortresta. I fredas åkte vi till Adlersro och isolerade under Hasses ateljé. Tre ungar och fem vuxna gjorde att mest två vuxna kunde bygga, men trevligt var det. Och dimmigt. Vi kom hem i söndags och igår åkte jag och Settet till Edenryd. Bea och John kom också dit. Idag åkte vi hem igen och nu dör jag lite av trötthet. Åka bort i all ära men jösses så avslappnande det är att komma hem till sitt lilla hem där man hör hemma. Speciellt när man har en kille som lagar mat och gör kaffe och skär en apelsin i klyftor till en. Själv kan man ligga och läsa en bok under tiden. Japp, då var det fastställt. Jag har världens bästa kille. Eller var det kanske att jag är världens lataste person? Vadever, det funkar utmärkt för mig. Imorgon är den stora dagen. Då gäller det eller smäller. Håll tummarna.

Kommentarer:
Postat av: Clary

Jag håller och håller....

2010-09-29 @ 10:26:33
Postat av: Martina

Håller el tummar

Postat av: kari

Världens sötaste, alla gånger!

2010-09-29 @ 11:21:35
Postat av: Bea

Min är också världens bästa: fick städad diskbänk och eld i kaminen när jag kom hem (plus att mitt barn också är världens sötaste, fastän han inte fick vara med på bild). :)

Heja Erik idag!!!

2010-09-29 @ 11:23:46
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: erika

Bea: lylligt!Här var det mest matinriktat, resten av hemmet såg ut lite som en soptipp. :S

Lillgrisen får vara med nästa gång. :)



Alla: Erik får besked tidigast tisdag så väntan är ickje över...

2010-09-29 @ 11:52:55
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: mirijam

Fast när VI får en onge så kommer vi vinna den här tävlingen, jag och min familj. Hahhahaha UP YOURS! Okej, där överdrev jag. Vad håller vi tummarna för?

2010-09-29 @ 23:32:38
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: erika

jöbb. Och du kan ju glömma det där du just sa för snart har jag två och då blir det dubbelt opp med söthet!

2010-09-29 @ 23:36:46
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits