Påsk Schmåsk


I torsdags åkte vi till Österlen och träffade storkusinerna. Set och Bellas storkusiner alltså. Set var så lycklig. Han älskar stora barn i allmänhet och storkusinerna i synnerhet. Allt ville han vara med om och speciellt ville han sitta i Theodors knä hela tiden. Barnen fick påskägg på Grönet. Det var den enda påsken för mig i år.


I lördags firade vi mammas 60-årsdag på Skånes Djurpark. Här försöker vi ta ett familjefoto. Vi hade en personlig guide och allt! När han berättade om vildkatterna sa han att hanarna kan väga upp till NIO KILO! Wow liksom, Murre väger väl drygt tio och har inga planer på att sluta öka i vikt. Alltå. Ville bara säga. Men det var en strålade fin dag och alla var nöjda och glada. Tack mamma för det!

Igår tog vi tag i hiet som även går under namnet "hem"

 

Idag slängde vi ut kökssoffan som var HELT slutsutten. Hej då soffan och tack för tiden som varit. Nu säger vi UT MED DET GAMLA IN MED DET NYA!

 

Set gillade det nya datorbordet. Eller speciellt att stå på det nya datorbordet.


Bella "Belsebub" Svahn gillade mest att skrika. Hon hälsar: MOHAHAHA! Eller förresten; WÄÄÄ.


Kommentarer:
Postat av: Jennie

Oh vi gav upp det där med napp för längesedan. typ dag tre eller nått. även om amningen fungerar bra är det ej min favoritsysselsättning, vill helst att franken ska somna på andra vis än med mitt bröst i munnen.älskar fortfarande bella svahn. ni får aldrig byta efternamn

Postat av: Pepparpelargon

Grattis till Bella! Jag tror att jag såg dig och Set på tåget till Lund (jag åkte alltså till Lund) i vintras. Typ nyår. Första gången jag såg en människa vars blogg jag läser (och inte känner personligen). Jag övervägde att säga hej men gjorde det inte. Och nu känns det som att jag stalkar dig! Well ... ha det bra!

2011-04-27 @ 22:03:21
URL: http://pepparpelargon.wordpress.com/
Postat av: erika

haha, tack! Alltid lika spännande att få en liten hint om vilka som läser min blogg, om än lite läskigt att man liksom helt plötsligt finns i verkligheten.. Ha det bra själv! Och säg hej nästa gång vetja.

2011-04-27 @ 22:28:27
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits