Dansa min docka

Idag lekte jag och Bella roliga lekar. Först ut var "Hej vi bor i Mongoliet".

 

Sen blev det en stunds "tannalös uteliggarnarkoman"-lek. Går extra fint vid grötmatningen, när hon kniper ihop käftarna och suger i sig kletet.

 

Set började på förskolan idag och jag tänkte att jag skulle få sovmorgon. Det sket sig. Eller det vill säga Bella sket ner sig så till den milda grad att en blöt fläck stor som henne själv låg och stank just på min sovplats. Då gick vi upp och duschade, sen läste jag bok resten av morgonen. Läser den som heter Vecka 36. Extra kul med tanke på att den utspelar sig i Brantevik.


Kommentarer:
Postat av: Malin (eriks syrra)

Är den bra? Boken alltså?

2011-08-18 @ 17:52:24
Postat av: Erika

Tja nja nä. Deckare har aldrig riktigt varit min grej, och det märks att det är en debutant. Lite dåligt språk sådär. Men den gick snabbt att läsa och det var allt jag behövde. Och, som sagt, kul att man känner igen sig i miljöbeskrivningarna.

Postat av: Josefin

Hej vi bor i Mongoliet...jag skrattar ännu! (har gjort det sedan idag fjörton noll noll, hon är verkligt göllig den där Bellan!



Fridens!

2011-08-18 @ 19:34:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits