Mat

Nu är Bella fyra månader gammal och får således börja äta. Och SOM hon åt. Jösses. Set fick man truga och truga för att få i iallafall en smula. Bella vräkte i sig som om det inte fanns någon morgondag. Blir en John av denna, I tell you. Hon fick gröt och vi andra porterstek (!!). Vi hade en stek i frysen och eftersom vi är dödsfattiga just nu hade vi råd med högst potäter till. Passade ütmärkt.

 

Asså, är alla trötta på hipstabilderna? Vill ni att jag helst går över till vanliga Nikonbilder? Det mest att jag inte har photoshop på min nya dator så jag vet inte hur jag ska minska storleken på dem. Och så orkar jag inte dra med mig stora kameran överallt. Skulle visserligen kunna använda det andra fotoprogrammet på telefonen, då blir det mer såhär:

 

Och för den som vill ha kossor runt knuten samt episk solnedgång var (molnfri) kväll, är det bara att gå in här och lägga bud. Snåla inte!


Kommentarer:
Postat av: Erika H

Starkt jobbat Bella!

2011-08-10 @ 01:47:26
Postat av: marika

http://pixlr.com/editor/



Gratisprogram där du kan minska bilder :)

2011-08-10 @ 09:19:13
Postat av: marika

http://pixlr.com/

2011-08-10 @ 09:20:05
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Heja Bella! Vad lik du är din pappa som bäbis. Fast han brukade sätta gröttallriken på huvudet när han var mätt. Värsta partytricket!

2011-08-13 @ 14:43:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits