twitter schwitter

Idag stannade jag och Bella hemma när Erik och Set drog till Limhamn. Vi gick till BVC för att väga och mäta och det såg fint ut. Hon har ökat 500g på en månad. Bra där Bellsy! Resten av dagen har varit i stort sett som bilden förtäljer. Lugn. Det är kul med bebisar att de liksom inte gör skillnad på händer och fötter utan använder alla till att känna och pilla med. Iallafall mina barn gör det. (/apmorsan?)

 

Då jag helt plötsligt inte hade en tvååring att roa hade jag tid till att hoppa på Twittertåget. Har liksom inte orkat ge mig på det tidigare och vi får väl se hur länge jag pallar vara där, men idag var det kul. Spana in här!

 

Vi drar till Danmnark på onsdag istället för imorgon. Hoppas på bra väder, håååååpas! Nu dricker jag kvällens sista kopp Java, svettas som en marsipangris och väntar på att den manliga delen av familjen ska komma hem. Ajödå.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits