Alla hjärtans dag


Alla hjärtans katter


Alla hjärtans bebis (Set hade somnat när jag tog bilder så han får vara ett hjärta utan bild)


Alla hjärtans Erik (som jag fick tvinga iväg till affären för att köpa en present till mig)


Presenten (som Set lyckades få upp och sno tre bitar ur innan någon hann göra något)


Alla hjärtans mat (muuuuums, eeehe) (eller jo, det var rätt gott faktiskt. Ser lite sådär ut bara)


Alla hjärtans jag. Sådär nöjd.


Alla hjärtans boande inför bebisens ankomst (vadå "syns inte"?!)


Har tex klippt och planterat om lite blommor. Är det inte boande så vad är?!

Kommentarer:
Postat av: kari

Har Murre ätit upp den där nyplanterade blomman ännu?

2011-02-15 @ 09:28:37
Postat av: Erik

Wow! Har nog aldrig tidigare lyckats få till en fyrkantig frisyr!

2011-02-15 @ 09:33:42
Postat av: Jennie

oh en liten liten pellis, inte sant:) Går ni också på familjens hus mvc?

Postat av: Clary

Precis så var det jag menade med Signeskottet. Förresten fyllde Ottohund 8 år igår.Ingen kom ihåg honom.Ok jag säger inget.

2011-02-15 @ 15:50:44
Postat av: kari

Pappan i familjen fällde pappaskämtet nr 1.

2011-02-15 @ 17:42:59
Postat av: Malin

Jag älskar magbilden!

2011-02-15 @ 19:03:13
Postat av: Erika

Kari: faktiskt inte, konstigt nog då vi kör hårdbantning just nu vilket gör honom jävligt desperat.



Erik: åååååh, pappaskämt!



Jennie: jajemen, visst är det en liten pellis. Ursprungligen från Eriks farmors mor via Eriks mamma Clary. Måtte den inte dö! Och ja, vi gpr till familjens hus. Ni med? Vem har ni?



Clary: naaaw stackars lilla Otto. Vi ska nog fira honom ordentligt i helgen!



Kari: eh JA.



Malin: visst är den göttig!?

2011-02-17 @ 00:01:48
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits