Helg, födelsedag och UL



Såhär firade jag min födelsedag. Det var dags att bränna julgranen och hela gänget var ute. Set krattade snö, Molly-katt sprang mest runt, Erik och Clary jobbade med brännandet, Otto stod bunden för att inte springa iväg till grannhundarna och jag stod väl mest och frös. Det var en härlig stund. Dagen innan hade vi kalas med tårta och saft i glas. Det var också trevligt men då tog jag inga bilder såatteh. Imorgon kanske jag visar vad jag fick i födelsedagspresent. Det var inga dåliga grejer.

Så var vi ju på Ultraljud i fredags. Det var ett ganska uppenbart kön som visades, men man kan väl aldrig vara riktigt säker. Vi bad om att inte få veta, men efter att ha varit på typ tio UL (gick ju på några extra under överburenheten med Set) så var det inte så svårt att se vad hon kollade på.. Lillen låg iallafall med fötterna i ansiktet. Ur-gölle. Här är två kassa bilder. Ganska lik Set må jag säga. Och ganska bisarrt att detta finns inne i min mage RTM!


Kommentarer:
Postat av: josefin

Ojoj vad skoj med ultraljudsbilder! Och 3d också. Det har jag missat båda gångerna. Ser fint ut i alla fall :)



Ska bli så spännande att läsa om i framtiden också!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits