badhuset!

Mycket roligare dag idag. Marika följde med mig och Set (i hennes bil alltså) till badhuset i Oxie - vårt favvobadhus! Det var nästan tomt på folk och varmt och skönt i vattnet. Underbart. Inga kommunmän som skulle upp och kolla ventilationen. Vi var i nästan en timme och Set hade kul till och med med Marika som han annars mest ger onda ögat. Han somnade som en stock i bilen på väg hem och sov sedan i två timmar. På kvällen gick jag på bio med Martina. Änglagård. Jag önskar att jag hade sett de två första nu lite som uppdatering, mindes inte så mycket av själva storyn. Menmen, svensk film är alltid svensk film. Man gillar ju sommarbilder på kossor i dimma liksom. Nu vaknar Set så ajöss!


Kommentarer:
Postat av: mirijam

Åh vad GÖLLI han är!

Postat av: Erika H

Supersnygg i sin badrock!

2011-01-27 @ 15:20:01
Postat av: Clary

Underbara fina Set, jag längtar efter dej.Farmor

2011-01-28 @ 09:37:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits