Frissan

Idag tog jag beslutet. Jag klippte av Sets korkskruvslockar i nacken, den så kallade hockeyn. Åh som jag ångrar mig. Från att ha varit en supertuff Tjeckisk 80-talshjälte har han nu degraderats till en helt vanlig pojke. Och hur kul är pojkar egentligen?? Nä, han är såklart söt fortfarande, men den där extra touchen saknas. Nu jobbar jag på att han ska ha Henrik Berggren-frilla. Minus det höga hårfästet dårå.

 

Imorgon är det februari och det betyder att det snart är min födelsedag och det betyder att det snart är vår och det betyder att det snart är dags att föda barn och det betyder att det snart är sommar och det betyder att livet snart är underbart! God natt.


Kommentarer:
Postat av: Erika H

Snälla ja, kom hit med våren! Idag blir det till att göra lagerinventering, vilket inte är särskilt roligt med -25 ute och värmefläktar som inte riktigt hänger med på ett stort oisolerat lager. Det blir till att dra på skidkläderna...

2011-02-01 @ 15:25:01
Postat av: Anonym

ååå vad mormoren längtar efter att få klappa den söta nacken...

2011-02-02 @ 14:09:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits