Bluest eyes in Malmö




Hissen fortsätter att krångla. I juli har den fungerat en (1) dag hittills. Därför tänker jag ta ungarna med mig och dra till Bea och Hasse på Adlersro imorgon. Lite sommar om man får be. Tyvärr ska det regna har jag sett men skit i det. Då kanske Set kan bli lite ren om inte annat, han vägrar numera duscha nämligen. Han vill förresten ingenting. Allt man föreslår blir det nej till. Alltså, han vill massor av saker. Bara inte det jag eller Erik ber honom om. Bella är fortsatt mest glad och pratig. Nu är kvällstimmen. Jag dricker en pilsner och äter baklava från Al basha och lyssnar på sommarprat. Fin kvällssommarrutin det.

Kommentarer:
Postat av: Bea

Henny spolade upp poolen, eller bassängen som hon säger, idag. Låt oss hoppas på lite sol imorgon så ska Setson nog bli ren.

Postat av: kari

Blä, varför skulle jag jobba för? Jag vill ju hänga med er!!!

2011-07-12 @ 09:47:11
Postat av: Josefin

Har du provat att säga: "Du får abselut INTE duscha!" Det funkar varje gång...även "ta INTE på dig denna tröjan eller ät absolut inte upp detta.



Dock har inte "knip lillebror!" haft motsatt effekt...

Hälsa Beingarna och hare härlans på österleeejn!!!!

2011-07-12 @ 11:12:02
Postat av: kari

Just det, vilket bra tips Josefin! Henny är alltid en massa djurungar personifierade, och när hon varit anti har jag alltid sagt att: Jag har hört att kattungar inte kan borsta tänder/ta på pjamas, etc. Funkar nästan jämt.

2011-07-12 @ 11:44:50
Postat av: Malin (eriks syrra)

Åh! Bellbell, jag hade dig i mina armar föra bara en stund sedan och jag saknar dig redan. Vi ses väl snart?

2011-07-14 @ 23:50:16
Postat av: kari och henny

Henny gråter bittra tårar varje dag över att det inte är något nytt om Set...

2011-07-21 @ 18:24:23
Postat av: mirijam

MAN FÅR INTE HA SÅNA HÄR LÅNGA BLOGGUPPEHÅLL!!!!

2011-07-23 @ 15:20:46
URL: http://mirijam.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits