Bada

Set vaknade klockan fyra "i morse". Kunde inte somna om. Så han steg upp och sedan ägnade han tiden fram till klockan sju åt att släpa tre hundra leksaker till vår säng. När jag steg upp hade jag tryckmärken över hela kroppen. Bitterheten då alltså. Erik var snäll nog att stiga upp först så jag fick några timmars sömn på morgonen. Sen drog vi till Falsterbostranden för att bada.

 

Det var dock bara jag som badade. Bella sov i skuggan och Set grävde i sanden och Erik läste bok. Sen åt vi glass och drog hem. Nu åskar det som aldrig förr. Det bästa med att bo i stan är att man inte behöver dra ut alla sladdar när det åskar. Det sämsta är att man inte har panoramavy över havet och kan se alla blixtarna. Ajö.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits