fönsterdekoration


Billy har hittat sin favvisplats vid vår nya arbetshörna


Hon ligger fortfarande kvar trots att första bilden togs redan vid fem


Bellan har varit en glad och svettig bebis idag


Set har varit ett glatt och svettigt barn. Speciellt glatt var det när jag våttorkade golvet. Tror han halkade och slog runt säkert 15 gånger. Fanken så svettigt det har varit alltså. Hissen var trasig så jag hämtade honom från dagis utan vagn. Skulle jag inte gjort. Han ville ICKE gå hem själv, endast buren skulle han bli. Jag kånkade således två ungar hem från Södervärn och upp för fem våningar. Blir jag inte iallafall smal denna sommar ska jag stämma hyresvärden. Nu har vi börjat logga när hissen är trasig. Startade första juni. Ännu så länge har den funkat EN dag. Men nu fokuserar vi på det som är bra. Golven är rena och imorgon kommer Kari och Henny. Tjing Tjong!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits