Mekonomen Schmekonomen

 

Sedan katten bitit fem nya hål i koftan tänker jag lite att NÄMEN SKIT I DET DÅ och går gladeligen vidare till nästa projekt: mormorsrutorna. Inte lika mycket ull att tugga på. Inte lika stort stycke att våndas över om det går sönder. Koftan ligger på lagningshögen i hyllan. Den lär väl göra det ett tag eller två. Nya projekt: mycket roligare. Tänker mig att det ska bli en filt. Återkommer om ett tag när det eventuellt bara blev en fingertutt av detta också.

 

För övrigt kan jag konstatera att man blir, om man är småbarnsmor och har sina barn med sig, mottagen annorlunda på låt säga BVC eller öppna förskolan än på låt säga Mekonomen. Inte mycket till kundmottagande där inte. Hade han bara vetat att jag jobbat som bilmekaniker eller iallafall installatör i tre år så hade han EVENTUELLT inte iggat mig på samma vis. /såntsomgörattmanröstarpåFI_82


Kommentarer:
Postat av: Malin (eriks syrra)

Upp till kamp, systrar!

2011-06-17 @ 01:04:15
Postat av: Clary

Malin, gå och lägg dej!

Erika, på dom bara!

2011-06-17 @ 09:45:48
Postat av: Malin (eriks syrra)

Clary: Lägg dej, schmägg dej.

2011-06-17 @ 17:40:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits