+2

Dagens plussida överväger minusarna. Köpte nya skor. Det blev lite av en "hej jag gör allt idag för vem vet när jag kommer ut på stan igen"-dag. Nu vågar jag dock inte använda dem. 37-orna var pöttesmå och de hade inte halvstorlekar (brukar ha 37,5) så jag tog 38-or. Nu tänker jag att mina fötter möjligen krymper till 37-or så fort ungen är född och vattnet runnit ur kröppa. Då måste jag ju byta skor så jag inte klampar omkring i clownskor, alltså kan jag inte använda dessa förrän ungen är född. Störo.

 

Sen handlade jag alvedon inför värkarbetet. Jag äter så sällan värktabletter så jag var tvungen att fråga om vilka jag skulle ha. Kvinnan på apoteket såg på mig som om vore jag liiite dum i huvudet.

 

Så tog vi en sväng till Panduro och köpte pärlor och gummiband. Här ska göras arm- och halsband!

 

Lekte en lång stund på lekplatsen i Lugnet. Set hittade en såndär vippgrej som man sitter på, formad som en motorcykel. Den satt han på i säkert tio minuter och gjorde brumljud. Lär ju skaffa moped i elvaårsåldern.

 

Sist men inte minst gick jag med stadiga kliv till telefonaffären och skaffade en alldeles egen iPhone! Nu jevelen ska ni få se bilder som är tagna även på dagtid. Tex på en nyföding, om han behagar komma ut snart. Min känsla säger (ojvoj) första april. Lova att inte retas!

 

Sista bilden får bli på vår finaste ljusslinga. Hela köksfönstret är ett under av tjusighet med fina pelargoner och klängväxter. Imorgon kan jag ta en bild I DAGSLJUS!

 


Kommentarer:
Postat av: Martina

Ja första april!!!!! PEPPEN på det datumet asså


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits