nakenchock

Såhär ser jag ut när jag är nästan naken. Ganska stor mage till en ganska liten rumpa, typ. Set ska just till att lägga sig när bilden tas, ligger och spanar in den guttiga vällingen jämte grisen och räven. Erik är i samma sekund i badet, han fick bada i mitt och Sets redan använda badkarsvatten. Så snåla är vi i denna familjen. Best of all: jag lurar mig alltid till att bada först. Mohaha.

Ikväll gick ett nytt förlossningsprogram på teve. Jag älskar sådana program. Det bästa är att jag alltid tänker "padda med padda med padda med padda" om alla som ska föda och vidare att "Jaaaag ska minsann klara det där myyyycket bättre än dem". Känns bra inför stundande förlossning. Det hade varit värre för min självbild om jag gick runt och tänkte att det ska bli samma lika som sist. Då hade jag nog aldrig skaffat barn någonsin igen.

Nu hoppas jag att hissen funkar imorgon. Det börjar bli en smula jobbigt att bära Set upp fem våningar. Eller för den delen att gå låååååååångsamt bakom honom när han går själv fem våningar upp.

Jag flätade mitt hår efter badet och hoppas på änglahår tills imorgon. Som om gick jag i tvåan! På lågstadiet! Oerhört spännande. Hej då.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hör och häpna, jag såg också det programmet. Blev ju inte direkt mer sugen om man säger så. Hundvalpar for life.

Postat av: kari

Åh, jag känner att jag älskar Set lite extra när jag ser den bilden. Henny sa förresten för någon vecka sedan något fint om Set, men jag minns inte vad. Typ så här att jag frågade: vem tycker du är snäll/söt/underbaring eller vad det nu var vi pratade om, och så svarade hon Set. Men nu denna veckan var det frågan: jag älskar dig, vem älskar du? -John, svarade Henny.

2011-03-08 @ 11:54:58
Postat av: Erika

Haha men hon är iallafall bra på att svara. När jag frågar Set vem han älskar tittar han mest ut i fjärran och pekar och säger: där! om något ovidkommande.

2011-03-08 @ 15:12:11
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Bea

Ååååh, jag älskar Henny!/Johns mamma.

(Och Skvättson med såklart)

2011-03-08 @ 17:05:07
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: kari

Ibland, när Henny pratar om något som jag inte alls fattar, liksom verkar helt obegripligt, ungefär som Sets "däh" ut i fjärran, så tänker jag att ojoj, hon kanske ser spöken, eller liknande, eller varför snackar hon så konstigt... Fast så brukar det komma en logisk förklaring om man vrider huvudet tusen varv för att fatta vad det faktiskt är hon säger.

2011-03-08 @ 19:29:01
Postat av: mirijam

Jag kan inte fatt att du var helt ogravid när jag började läsa din blöggy!

2011-03-09 @ 03:13:19
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: annsoh



Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-03-11 @ 16:54:44
URL: http://annsoh.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits