Padda

Ok, skriver på paddan så det blir utan bild och utan styckesindelningar. Så vad har hänt: jag och Set cyklade till Elisabet och Ingrid i Virentofta igår. Sjuk motvind på ditvägen, men de bor i hus så det var sjukt värt! Dessutom hade vi medvind hem. Trodde jag skulle föda i farten av ansträngningen men icke. På kvällen gick jag på bio med Martina och Juhlia. True grit. Den var väldigt bra. Idag cyklade jag och Set till öppna förskolan där vi gjorde ett pärlarmband. Efter en stund såg jag att han letade efter det, han hade tappat det någonstans. Så såg jag att en annan mamma hade hittat det och satt det på sin unge. Jag sa ingenting, kändes pinigt att hålla på. Men fult gjort va? Set var ju helt glad över sitt armband! När vi kom hem gjorde jag ett halsband till honom som kompensation och sen gick jag på kör. När jag kom hem hade han öppnat och vänt upp och ned på hela pärlburken så det låg pärlor över hela golvet plus i hans gröt. Trodde jag skulle föda av ansträngningen att ligga dubbelvikt och plocka pärlor på golvet men icke. Får väl bara skita i att tänka på det ett schlaag till. Imorgon är det fredag vilket betyder fredagstriss. Håll tummarna för att miljonerna rullar in så vi kan köpa hus nån gång. Adjö.

Kommentarer:
Postat av: kari

Vänta med att föd tills den 25/3, tycker jag.

2011-03-18 @ 19:30:11
Postat av: elisabetp

Mycket trevligt besök häromsistens! Du och Set är välkomna över när ni vill. Tänk när det blir vårvärme och man kan sitta på trädäcket och dricka kaffe och ungarna kan springa i trädgårn! (krypa i Ingrids fall). Du kan sitta och amma under magnolian (fast du dissade det!). Hoppas ungen kommer snart! Jag väntar med spänning:) Jag kan behöva studera en tvåbarnsmor på nära håll då det kanske är jag snart.

Kolla, jag skrev värsta långa kommentaren fast det är mobilsurf och pilligt värre!

2011-03-18 @ 20:43:28
Postat av: Erika

Nice! Mycket duktigt av dig, haha. Magnolian blir nog fin, bara den får lite blad också. ;)

Postat av: jennie

sätt igång och föd snart så vi kan hänga på öppna förskolan och dricka kaffe tillsammans sen

2011-03-18 @ 22:01:00
URL: http://salmiakatfolket.blogspot.com
Postat av: Erika

Jaaa, längtar! Och hänga på lekplatsen hos er va?

2011-03-18 @ 22:08:40
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Malin Loman

Föd när du vill, men om det går kan du väl knipa igen på måndag? Lite crowded datum så att säga. Vi väntar och längtar...

2011-03-19 @ 16:54:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits