Familjens dag

Klippte sommarfrisyr på stora. Han tackade genom att sitta naken och klippa i en handduk med nagelsaxen.

 

Tog en arty farty mönsterbonanzabild på en sovande lilla där hon var ganska göllig. Hon tackade genom att vara vaken till klockan elva på kvälla.

 

Själv tog jag ett bad för första gången på sju veckor ikväll. Skrubbade mig med en borste som om vore jag ett småländskt 1800-talsbarn på julafton. Sen baddade jag mig i bodylotion som om vore jag en 2000-talskvinna. Vill bara tillägga här att jag känner mig mer besläktad med 1800-talsbarnet i allmänhet. Obs, duschar dock lite oftare än det. Känslan nu: slipprig. Hatar kräm på kröpp.

 

Erik vill bara tillägga att han älskar mig. WIN. (Och ja, dito på den)(Annars blir han sne)(*måste spexa till det annars blir det så cheezy*)(TjingTjong)


Kommentarer:
Postat av: Helena

Naw! Gulliga familjen i sitt esse!

2011-05-24 @ 01:02:06
Postat av: Jennie

mmm bada bästa ever. oscar gillar dock inte heller kladd på kroppar. om jag smörjer innan läggdags får jag sova alldeles ensam på min kant. ibland värt det ändå. har jag skrivit att jag hoppas vi ses snart igen? Annars skriver jag det nu.

Postat av: Elna

Skrattade ihjäl mig åt beskrivna 1800-talskänslan. Men du, man behöver ju inte vara Freud direkt för att börja fundera lite grann kring vad det är Seth försöker klippa av. Naken och dan! Löser den oidipala konflikten lite snabbt och lätt så där :-) (man får kanske inte skoja sådär?)

2011-05-24 @ 21:20:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits