Häälscha själv!

I Stockholm var vi på Skansen bland annat. Jag fotade en ko och två grisar och en hökuggla och sådär men det var med min lilla kamera som tar lite fula bilder så kanske blir det någon uppdatering därifrån någon gång men just nu får ni hålla tillgodo med en bild på katterna som bara vill dricka ur kran när de är är i Edenryd. Billy ser ut att platsa i Lejonkungen. Hon har för övrigt börjat löpa ganska brutalt, så är det någon som har en vacker okastrerad hankatt för parning är det bara att höra av sig. Varför inte slå två dräktighetsflugor i en smäll liksom?

Dagens bästa är ju annars helt klart en kommentar jag fått idag i ett inlägg från oktober 2006.
Läs själva.

Kommentarer:
Postat av: m

hurra erika är tillbaka!

2009-02-24 @ 11:29:47
Postat av: Helena

Hurra James är tillbaka trodde jag! Kuligt.

2009-02-24 @ 22:59:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits